Telefon: +420 777 619 856       Email: info@drento.cz

Nákupní košík
Celkem 0 Kč
košík je prázdný

Reklamace

Reklamaci můžete osobně předat na naší provozovně.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Věra Bartoňová
Obránců míru 989/5
742 21 Kopřivnice
Tel. +420 777 619 856

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list .

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené

  1. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  2. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  3. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Poškozené zboží je nutné zdokumentovat a tuto dokumentaci předložit naší společnosti i přepravci. Součinnost kupujícího je ošetřena zákonem o vzniku bezdůvodné újmy.
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

  • Geis: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 951 277 777

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím e-mailové adresy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Potřebné informace

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vystavit při uplatnění reklamace reklamační protokol.

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. Tyto náklady musí kupující prodávajícímu doložit dokladem o zaplacení. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně. Peníze budou zaslány na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou sám, a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím.

V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat

Žádáme tímto naše zákazníky, aby nám zasílali zboží až po domluvě na emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Reklamační řízení se tím výrazně zrychlí. Děkujeme za pochopení.

Kategorie

Zobrazit více článků

Copyright © 2014 - 2024 drento.cz všechna práva vyhrazena. Zákaz šíření textů bez předchozího souhlasu.

Partner ID: